tirsdag 14. juni 2011

Sommerdager i San Diego

Etter eksamen torsdag og fredag kveld var det plutselig sommerferie! Må innrømme at det ikke ble den helt store forandringen etter som jeg har hatt litt feriefølelse helt siden jeg kom hit. Den største forandringen ble derfor å begynne å si hadet til folk, noen jeg vil se i Trondheim til høsten, og noen jeg kanskje aldri ser igjen.
For å glemme slike triste tanker dro vi få som var igjen ut på tur. Først dro jeg og Joanne til San Diego Zoo.

Jeg spiser en pretzel.
En piggete afrikansk gris
En elefant!
Gorilla som påoser. Den så ulykkelig og forvirret ut desverre.
Mamma hippo og baby hippo.
Parken var gigantisk så disse var faktisk en lettelse, dog veldig amerikansk..

Nok innesperrede dyr. Vi var sultne på ekte natur. Derfor gikk turen øst, ut i ørkenen. Fire gode venner tok den noe utfordrende gåturen til "Three Sisters Fall".

The real sh*t.

Fossefall-turen var igang.
Naturens egen vannsklie, og helt uten advarselsskilt.
Idyyyyyyyyyl!
Nå er kofferten og bagen stappet, og jeg ser meg rundt for siste gang i leiligheten her i Lamont Street. Litt vemodig, men med så mange gode minner og spennende opplevelser er det umulig og holde igjen et smil.

Gleder meg til vi sees i Norge! :)

1 kommentar:

  1. Såg fantastisk ut!=)
    go tur heim også ser e d om ikkje så lenge!=)=)

    SvarSlett